Lättnad

Det finns två saker jag alltid bävar för. Tandläkarbesök och bilbesiktningen. Idag var det besiktningen som jag hade vissa fjärilar i magen inför. Det spelar ingen roll hur bra man tycker saker och ting fungerar – tandläkare och besiktningsmän/kvinnor är fenomenala på att hitta hål… Det var frågan om jag verkligen behövt bilen för att ta mig hem – den gick igenom – och jag svävade ut därifrån 🙂

 

Mattis lakristroll håller koll så jag flyger iväg så här i påsktider

Mattes lakristroll håller koll så jag inte flyger iväg som en annan påskkärring

 

 

 

Jag fick även fotat mina pyttipannor – nu ska jag bara få tummen ur och blocka dem också

Bild

Får se om det blir innan påsk

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lättnad

  1. mallasalster skriver:

    Finfina pyttipannor, den mörka färgen föll mig absolut i smaken!;)
    Grattis till felfri besiktning, alltid lika nervöst varje gång!

    • Laila skriver:

      Visst är den gröna härlig – har stickat en ”mudd sjal” i samma garn – pyttipannan gjordes på resterna… Ska se om jag kan få blockat och fotat den också, den blev inte så dum.

  2. Tomtan skriver:

    Pytten är så kul att sticka…. Måste nog göra en snart igen….. Men annars startar jag bara nya och nya projekt….. UFO-högen ökar, den som skulle minska detta år….

    • Laila skriver:

      UFO högen har minskat när det gäller stickning, men broderi högen med UFO:n den ligger stadigt kvar. Inget nytt tillkommer och inget försvinner… Vi får se när det blir ett ryckt.

Lämna gärna en kommentar

