Knockad

Just när jag trodde jag hade basilluskerna nere för räkning kom deras förstärkning och fick mig på knock out. Till mitt försvar hävdar jag att det är osportsligt att slå till klockan fyra på morgonen… Större delen av dagen har jag således sovit/dåsat bort. Fram på kvällen var jag urless på att bara ligga o stirra i taket. Problemet var att jag orkade ju inte vara uppe. Inte heller orkade jag koncentrera mig på korsord. Vad göra?? Kom att tänka på mitt inköp innan jul som jag ännu inte provat ett Kumihimoset – japansk flätning

Kumihimoset-1

Det gick alldeles utmärkt att pilla med sängliggandes och de två medföljande mönstren var så lätta att hjärnan bara behövde jobba i början, sedan kunde muskelminnet sköta resten, Setet, och bilden ovan, kommer från Slöjd-Detaljer Jag fick lite sysselsättning en stund och riktigt kul var det också. En massa olika idéer dök upp vad man kan ha snörena/banden till. Nästa projekt jag vill testa var ett platt band med hjärtan på 🙂

Ha det gott!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Lämna gärna en kommentar

