Alla goda ting är tre

Tyvärr verkar det som om de mindre bra också kommer tre och tre…

1.Jag blir inte av med febern som står i kroppen och har gjort så den senaste månaden…

2. En enda kotte fanns det på gångvägen och den trampade jag givetvis snett på och stukade foten…

3. När jag vaknade idag hade fibron fått fnatt och hela kroppen värkte och inget fungerade som det skulle…

Så nu kan det bara bli bättre!

1. Det är ett spinna/vävnings utbyte i min framtid 🙂

2.

3.

Hoppas ni har en skön helg, själv känner jag att yllemumsaren har rätt inställning

BildHa det gott!

 

 

 

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Alla goda ting är tre

  1. Tomtan skriver:

    Jg hoppas att dina tre ting blir GODA snart!!!!! Krya på dej!!!

Lämna gärna en kommentar

