En snabbis

Det blev en pytt

BildHar under dagen kommit lite längre. Passade på att sitta ute på balkongen och ha det gott med mitt lurviga sällskap. Detta kommer att bli en riktigt mjuk sjal. Vet inte vad det är för garn, banderollen verkar vara spårlöst borta. Allt jag vet är att det är ett ”salig blandning garn” köpt i en reakorg för många år sedan. Tror att det är från Marks&Katten…

 

Ha det gott!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En snabbis

  1. Charly skriver:

    Hej vännen min, den sången kan jag mkt väl. Sjöng den när jag komfirmerade mig. Tack för goa rader. Du har ju hunnit med mängder nu! Och vilka underbart söta katter du har! Har rullat upp skjortärmarna o tar ´nya tag idag, nu när det rullar mot helg igen med en himskans fart. Önskar dej en ny fin dag! Kram

Lämna gärna en kommentar

