Igår

Var en sån där dag när man inte får gjort så mycket av det man vill av olika orsaker. Så när det började bli kväll var jag riktigt rastlös och gick en sväng…

Yesterday was one of those days when you don’t get to do so much of the things you wanted to for different reasons. When the evening came I was really restless and went for a walk…

BildBildBildDet var nästan bara jag och några fåglar ute. Härligt. När jag kom hem kände jag hur lugnet infann sig och jag satte mig på balkongen och löste korsord. Stickningen fick vila. Den har jag ägnat mig lite åt idag så sjalen växer 🙂

It was nearly just me and some birds out. Lovely. When I came home I felt so calm and relaxed and sat down on my balcony whit my crosswords. My knitting rested. Today I have been knitting some so my shawl is growing 🙂

Ha det gott!

Take care!

 

 

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna gärna en kommentar

