Ofrivillig paus

Nej, jag har inte redan gett upp bloggen, men har tvingats till en paus.

Under två dagar har jag svarat på oändliga, kändes det som, frågeformulär om allt mellan himmel och jord. Mest om vad gör ont, när gör det ont, hur ont gör det och bla, bla, bla…

Formulären har följts av diverse tester av hur rörlig jag är, uthållighet och jag vet inte allt. Tillslut var jag så trött att jag blev yr i huvudet och fick sätta mig fort med huvudet ner mellan bena. Den rara sjukgymnasten fixade ett stort glas vatten och höll koll på mig så inget gick på tok.

På darriga, mycket darriga, ben tog jag mig hem. Sov i flera timmar och idag – dagen efter – kan jag knappt röra mig pga värk i hela kroppen…

Nu hoppas jag att allt detta leder till något gott. Att jag får svar på en del av de femtioelva frågor jag har samt att jag kan få hjälp att lära mig hushålla med de resurser jag faktiskt har osv.

I lördags passade jag på att göra av med skatteåterbäringen 🙂 eller iaf en del av den. Köpte ÄNTLIGEN en kamera! Så nu ska jag bara bli pigg nog att fota mina FO från iår…

BildLördagen bjöd på härligt väder och jag var ju tvungen att testa lite

BildVerkar lovande både på långt och nära håll…

BildÄven om SÅ nära en nyfiken kisse inte blir så bra…

 

Ha det gott och var rädda om er!

 

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ofrivillig paus

  1. mallasalster skriver:

    Då får vi hålla tummarna att du får besked och att du får den hjälp och det stöd som du behöver!

    Härligt med en ny kamera, lycka till med fotograferingen!:)

    Hoppas du har piggnat till nu, ha en bra dag!

  2. Cicci H skriver:

    Var rädd om dig. Tänk så roligt med ny kamera! Fotografera är nästan lika kul som att handarbeta ju! 🙂

Lämna gärna en kommentar

