Ahhh!

Värken börjar släppa, hjärnan har så sakteliga återupptagit verksamheten. Jag fick också besked idag om att övningarna inte var förgäves. Någon gång i höst kommer jag att bli erbjuden plats hos det multimodala teamet (psykolog, arbetsterapeut och sjukgymnast). Då är det meningen att man, enskilt och i grupp, ska få lära sig att leva med värken, få verktyg med sig på vägen genom livet som underlättar arbete och vardag. Jag ser framemot att lära mig att lyssna inåt – lära mig att höra när kroppen hjotar att det är dags att ta det lungt. Vi får se hur det blir så småningom.

Nu över till något roligare! Jag hade turen att få tillbaka lite på skatten och vad gör man då? Köper garn givetvis!

BildLa beställningen sent i onsdagskväll, hos Yll&Tyll och blev själaglad att det kom innan helgen. Har börjat använda den ena virknålen, garnerna måste nystas och det är jag inte riktigt i skick för ännu. Med beställningen fick jag även månadensmönster – en poncho. Blev riktigt sugen på att sticka den i mitt blå lingarn…

Annars tar vi det lungt, det är ju fredag!

BildGamlingen håller koll på balkongsidan…

Bildoch lillfjanten håller ställningen in mot gården…

Trevlig helg!

 

 

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ahhh!

  1. Tomtan skriver:

    Va härligt att du kommer att få hjälp!!!!! Kanske var de värt de långa frågeformuläret… Hoppas du får en härlig helg med kameran 😀

  2. Tomtan skriver:

    Trevlig Midsommar!

  3. Charly skriver:

    Trägen vinner… har jag hört. Bra kämpat vännen!
    Kikar in för att önska dej o de dina en härlig midsommar o en ljuvlig sommar!
    Kikar i när du minst anar det ;D
    Många varma sommarkramar fr din vän Charly

Lämna gärna en kommentar

