Tiden flyger fram

Jag vet inte vart dagarna tar vägen det är måndag och sedan vips så är det fredag. Veckan som gått har varit fulltecknad då det var sista veckan på stress- och smärthanteringskursen. Nästa vecka är det åter till arbetsträningen – tycker det inte är länge sedan jag var i början av 12 veckorsperioden och såg fram emot vad den skulle ge. Nu är den över… Den har gett mig väldigt mycket och jag önskar att fler som har problem med långvarig smärta/stress skulle få chansen att gå på denna typ av rehabilitering. Att få träffa andra i samma situation, att bli betrodd och att få tillgång till den samlade kunskapen i det multi modala teamet har varit guld värt för mig. Jag har också fått nya verktyg med mig för att klara resten av mitt liv. Nya insikter och ett nytt sätt att se på mig själv. Jag har vuxit som person, blivit snällare mot mig själv.

Förra helgen blev det en del stickat. Och upprepat 😦 Garnet jag hade valt att sticka min leaving cowl i visade sig inte räcka… Så jag började om med ett annat garn – hade kvar av Senjagarnet.

DSCN0168

Inte lätt att fota något på sig själv… Men nöjd med min cowl blev jag iallafall och den har redan fått göra tjänst.

Just nu stickar jag på en kofta i AlafossLopi. Har hunnit något längre än på bilden, den är från i måndags när jag hade tänkt att skriva det här inlägget.

DSCN0166

Ett trevlig och lätt stickat garn så här långt 😉

Trevlig helg!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tiden flyger fram

  1. Tomtan skriver:

    Riktigt snygg colw!!!!

Lämna gärna en kommentar

