Tack och en rättelse

sunshine-award

Oj, inte dumt att få bli kallad solsken 🙂  Extra mycket värmer det när det kommer från tomtan Det var hon som fick mig att sluta fundera på om jag kanske skulle, eventuellt, nån gång, när jag fick mod skulle börja blogga…

Här följer reglerna för utmärkelsen/awarden:

  • Använd Sunshine Award loggan i inlägget.
  • Länka till den som nominerade dig.
  • Skriv 10 saker om dig själv.
  • Nominera tio bloggare som inspirerar och förgyller tillvaron i bloggvärlden.
  • Lämna en kommentar på dessa bloggares sida.

Att skriva tio saker om mig själv är värre, men får man pris så får man ju ge lite tillbaka också.

1. Jag är tidsoptimist

2. En social ensamvarg

3. Älskar havet

4. Måste vara kreativ för att må bra

5. Djurvän

6. Nyfiken på att lära mig mer om det mesta

7. En få va gla att en ä som en ä, när en inte ä som en ska 😉

8. Är en stadig västgöte

9. Hoppas på fast jobb…

10. Pratglad

Då så, det var lite om mig. Att välja vart jag ska skicka vidare var inte lätt, men det fick bli följande:

1.Fasta maskor och lösa funderinga

2. kungen & majkis

3. Rät & Avig

4. I n s p i r

5. Visa Lisa

6. Sticka – på landet

7. Anette L syr och skapar

8. Hanna leker

9. Frog knitting

10. Tyg och otyg.

Lite blandad kompott av bloggar jag läser.

Så var det det där med rättelsen. Jag missade i förra inlägget att skriva var mönstret på cowlen kom ifrån. Det hade jag hittade jag här: http://www.pysselochknap.com  och mönstret heter alltså leavingcowl.

 

 

 

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tack och en rättelse

  1. Ann-Britt skriver:

    Oj! Tack ska du ha!
    Alltid roligt att få lite extra uppskattning.
    Ska sätta mig ner i morgon i lugn och ro och se hur jag ska förvalta denna award.
    Ha en fin kväll!
    /Ann-Britt

  2. Tack så mycket! Lite solsken behöver vi alla, speciellt så här års :o)
    //Anette L

  3. Charly skriver:

    Men så roligt, grattis!!! Och jag kikar ju också in för att tala om att du har en Award hos mej… (samma ;D) Mycket av det du skrivit om dej stämmer in på mej, roligt! Det var skoj läsning! Önskar dej en härlig dag min vän! Kram Charly

  4. Tomtan skriver:

    Åh vad kul att få läsa lite om dej!!!!! Och TACKvännen! Du är bäst!!!!!

Lämna gärna en kommentar

