Rudolf och jag…

Här händer det inte mycket. Jag kan bara säga att jag vet varför Rudolfs mule är röd – han har

snytit sig för många gånger precis som jag 😉

Igår kom vävmagasinet och idag fick jag boken om uppläggningar/avmaskningar som jag väntat så på. Trotsade snuva, halka, Sven och hans blåspågar för att hämta boken. Sedan har det bara blivit en kort titt – orken tog slut.

Imorgon är jag bjuden till julmarknaden i Vänersborg av M. Hoppas verkligen jag orkar ta iväg, det var länge sedan vi sågs och jag har aldrig varit i deras ”berömda” arena innan.

Ha det gott go vänner och var rädda om er i busvädret!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

Lämna gärna en kommentar

