Snart slut…

Här är ett enda virrvarr av tankar och funderingar, brukar vara sån i slutet av året. Tänkte jag skulle författat några rader om året som gått men orden vill inte. Idag har solen tittat in lite på oss så skönt med lite ljus. Den gångna julen var ingen riktig jul. Jag tappade andan runt den 20:e och med den all lusten inför julen. Inte en enda tomte kom opp, inga jul dukar. Inte ens ett fikon fanns att mumsa på. Gråvädret fick mig till slut antar jag..

 

Nu är det dock snart slut på 2013 och jag vill säga ett STORT TACK till er alla som tittat in här hos mig. Ni har förgyllt min vardag. Tänk vad mycket trevligt som kan hända när man läser bloggar och vad många underbara människor man träffar på.

ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT SLUT OCH ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!

 

 

 

 

 

 

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Snart slut…

  1. Eva Hudin skriver:

    Nu ska jag då ta mig tusan få till en kommentar hos dig. Ja, gråvädret kan däcka en, regn och blåst har varit det som gällt här i Halland den senaste månaden. Hoppas du får nya krafter med tiden!

  2. Tomtan skriver:

    Gott nytt!!!!?

  3. Charly skriver:

    Gott nytt år och god fortsättning på 2014!
    Önskar dej ett år fyllt av glädje, god hälsa o mycket kärlek!
    Kram min vän
    Charly

  4. mallasalster skriver:

    TACK detsamma!
    Hoppas att orken snarast kommer igen!

  5. Cicci H skriver:

    God fortsättning 🙂

Lämna gärna en kommentar

