Jag är kvar…

Fast just nu är det mycket. Framförallt, många stressmonent. Inte blir det något stickat heller, får liksom inte ro att sitta ner och bara vara…

Ikväll börjar kursen jag ska leda. Ser framemot det och hoppas att vi får en bra dynamik i gruppen som leder till många bra samtal kring hur det är att leva med fibro. Ikväll fungerar kursen också som en avledande manöver för min del. Jag har sedan i mitten av november väntat på det besked jag kommer att få ikväll. Jobb eller inte jobb – det är frågan…

Ute har det kommit otroliga mängder snö sedan igår morses. Vår fastighetsskötare plogade klart igår vid femtiden och när jag gick ut vi åttasnåret på kvällen syntes inte hans mödor annat än i de snöhögar han plogat upp… Tror vi fick runt 30-40 cm snö fram till idag. Nu tycker jag det låter som det töar ute 😦

Ha det bra och var rädda om er!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

Lämna gärna en kommentar

