Kluddet

Tänkte att jag skulle visa mitt ”kluddande”

BildDet här är mitt ”förstlingsverk”

Vissa mönster tyckte jag fungerade andra kände jag mest -Varför gjorde jag så??

 

 

 

 

2014-02-14_18-41-12 Sedan fick jag för mig att använda färger. Nja…

 

 

2014-02-14_18-41-32Delade pappret i två och fortsatte med svart vita ”kompositioner”. Det blir bättre och bätre dag för dag…

Nu är det inte så att det ska bli något särskilt, bara en stunds avkoppling och att vara här och nu. Koncentrerad på streck efter streck. Fast det är kul när man tycker det går bättre – liksom att man hittar sitt uttryckssätt.

2014-02-14_18-41-49Den här var med som illustration på kursen. Den känner jag mig nöjd med – den känns som jag – ett självporträtt av mitt inre 🙂

 

Måste visa er att jag äntligen har fått tummen ur och blockat mina sjalar. Bara en har fastnat på bild ännu så länge däremot…

pyttipannaJust den här har jag inte kvar längre. Den blev en lotterivinst.

Förhoppningsvis får vinnaren glädje av den, jag kände glädje när jag stickade den iallafall. Det kanske sitter kvar i maskorna 😉

Ha det gott go vänner!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Kluddet

  1. Tomtan skriver:

    Härliga mönster!!!!! Riktigt fina. Kan de vara en Pytt 😀

  2. Charly skriver:

    Hej vännen, men så snyggt! När jag tar fram penna o papper blir det mest streckgubbar nu för tiden. O jag som älskade bild i skolan… Jaja, den kreativa ådran har jag kvar när det gäller roliga paketinslagningar och blomkruksarrangemang…… Alltid nåt sa han som såg Åmål…
    Önskar dej en härlig tisdag!
    Kram Charly

Lämna gärna en kommentar

