Fredag

Igår var det grått och narigt ute, ni vet en sådan där dag när man inte ens kan sticka nästippen utanför dörren utan att bli genomkall i hela kroppen… Idag sitter jag på jobbet och tittar ut mot en soldränkt gata, minst sagt omväxling. Det fina vädret  ska tydligen dessutom vara kvar över helgen. Hoppas, hoppas.

Promenad och vårblomsjakt vore en lagom sysselsättning. Städa och tvätta och allt det där andra som samlats på hög när jag varit sjuk hinns nog med tids nog. Den här basilusken var en envis en, rösten min är fortfarande inte tillbaka som den ska. Tack och lov har hostan minskat betydligt. Alltid något 🙂

Hoppas ni får en skön helg!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fredag

  1. Cicci H skriver:

    Så klart du ska passa på att njuta av vårväder 🙂 Själv sprang jag igår, men har ont i dag. Inte träningsvärk tyvärr, så jag ska baka en kaka och sitta i en stol i solen och sticka!

Lämna gärna en kommentar

