Till salu

Nu är Islandskoftan helt färdig, med knappar och allt. Tyvärr är den för liten för mottagaren…

För en gångs skull hade jag varit duktig och gjort en provbit efter konstens alla regler – men vad hjälper det när jag inte stickar med samma stickfasthet när jag väl gör koftan 😦

Så, nu har jag en fin kofta som ingen i min närhet kan ha. Den är i storlek dam 48-50 46-48 skulle jag tro. Kanske något mindre, har inte mätt den. Än. Är det någon som är intresserad av att köpa den så hör av dig till mig. Jag säljer  den för garn och knappkostnaden. Sedan ska jag köpa mer garn och sticka en till – och den SKA bli rätt storlek på! Jag kommer att mäta och kolla och dubbelkolla det kan jag lova!!

DSCN0274[1]DSCN0275[1]

 Du har väl inte missat att titta in på vad min bloppis har att erbjuda, den har fått en egen flik i headern. Pengarna som kommer in kommer att redovisas här på bloggen.

Ha det gott!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Till salu

  1. Tomtan skriver:

    Snygg! Men jag drar ju storleken Elefant 😀 Trevlig helg!

    • Laila skriver:

      Hmm, jag undrar jag. Tycker av korten av dig att döma så är det INTE i klass med elefantstorlek, tror jag dra minst lika stor storlek som dig och nån elefant är jag inte! Inte någon prima ballerina heller i och för sig…

Lämna gärna en kommentar

