Vart tar tiden vägen?

Hej på er! Man skulle kunna tro att jag gått upp i rök lagom till Valborg… Har ägnat mig åt en del ”lappa o laga” aktiviteter. För att inte tala om en alltför länge ignorerad tvätthög 😦

En del stickat och virkat har det också blivit. Och en hel del upprepning av stickat…

Inga bilder på stickningen idag – idag får ni hålla till godo med bilden jag tog för en och en halv vecka sedan och som jag skulle önskat er trevlig helg med. Passar på att önska er en bra vecka istället…

Bild

 

 

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vart tar tiden vägen?

  1. Tomtan skriver:

    OH! Heter de Kungsliljor???? Har sett den live en gång. Underbara!!!!

  2. Cicci H skriver:

    Hade också en grym hög stryktvätt förra veckan, men tog den gärna eftersom jag då samtidigt kunde lyssna riktigt mycket på ljudbok :-). Man får inte va dum när man väljer syssla.

Lämna gärna en kommentar

