På rymmen…

Jag har lämnat vardagslunken för festival, stickfestival 🙂

Bild

Igår var det klämma och klappa på garn (handla garn mm), modevisning och god mat som stod på programmet. Idag var det workshops av olika slag samt fortsatt försäljning. Givetvis stickades det och pratades i alla vrår…

Arrangör var Lenas garn och platsen Höganäs. På Lenas hemsida kommer det att dyka upp bilder så småningom för den som vill kika. Jag hade vare sig kamera eller mobil med igår. Glömde det…

Jag gick workshoppen ”utveckla din slätstickning” av/med VisaLisa. Jösses vad mycket man kan skratta på grund av aviga o räta 🙂

Stickfestivalen var ett suvetänt ”koppla av från vardagen” äventyr. Nu ska jag smälta alla intryck och njuta lite till av min Skånetur innan jag styr kosan norrut tillbaka till vardagen.

Ha det gott go vänner!

Hmm, att länka från mobilen gick tydligen inte idag… http://www.lenasgarn.se

 

 

 

 

 

 

 

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På rymmen…

  1. Tomtan skriver:

    Åh va roligt!!!!! JAg vill åxå. nångång….

Lämna gärna en kommentar

