Tre saker…

… man kan göra medans man väntar hos sjukgymnasten:

1. Man kan passa på att fota sin Camille som varit klar i över en månad men liksom aldrig kommit på bild (eller blogg). Mönstret finns, som så många andra, på ravelry. Det var en trevlig stickning som bara flöt på, mönstret är på engelska men inte ett dugg krångligt för det. Jag stickade min lite längre än den skulle eftersom jag ville göra av med allt garnet. Det gjorde jag – och lite till… Fick ta till ett annat för att kunna maska av. Resultatet blev att den fick lite lustig form, men som jag älskar den! Garnet är en blandning av norsklantras och bambu. Gosigt värre 🙂

Bild

2. Man kan även passa på att gratifiera sina färdiga Elsa från boken ”Vantar för alla årstider”. Jag råkade göra mina en upprepning för korta men tycker att de blev toppen ändå. Här talar vi ren och skär njutnings stickning! Garnet är step så vi får väl se om mina händer inte blir så fnasiga…

Bild

3. Bara koppla av och njuta av den rofylda miljön. Det finns väntrum ocjh så finns det väntrum – eller vad säger ni om den här interiören

Bild

Tyvärr fastnar inte den rofylda bakgrundsmusiken eller fågelkvittret på bilden men här snackar vi avkoppling på hög nivå!Eftersom jag bara var chaufför idag så kunde jag sitta och bara njuta 🙂

Virkningen var med men den fick stanna i väskan…

Ha det gott!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

Lämna gärna en kommentar

