Sååå nöjd

Sedan några veckor tillbaka har de varit färdiga, mina knallgula My #1 sockar. Är så nöjd med att jag repade upp och la till en mönsterrapport extra. Har man stora fötter så… Mönstret finns här och garnet är köpt där också. Hon har massa andra ljuvliga garner och färger också, bara så att ni vet.

2014-08-11_18-50-18Inte helt lätt att fota sina egna fötter, magen kommer ivägen 😉

2014-08-11_18-50-46tycker att de är så läckra på baksidan och ner på hälen. Kul strumpor att sticka, kan verkligen rekommenderas. Diagram 2 kräver viss koncentration (iallafall gjorde det det för mig) men diagram 1 var lätt att memorera. Extra stort TACK för beskrivningen hur man gjorde flåtan utan hjälpsticka. Så mycket smidigare när det bara är en maska som ska ”hit och dit”.

Ha det gott go vänner!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sååå nöjd

  1. mallasalster skriver:

    Superduperfina!
    Förstår att du är nöjd, skulle jag oxå vara om jag kunde sticka sådana skönheter…:)

    Kram

  2. Tomtan skriver:

    Fina!!!! Stickade ett par som jag sålde…. Men jag tror nog att jag ska sticka ett par till någon gång…. Just nu stickar jag itne det minsta.

Lämna gärna en kommentar

