Boktips

Här kommer något så ovanligt som ett boktips från mig.

Tycker du att tillvaron är en enda röra och att ditt inte är ett ständigt kaos av känslor? Inte bara dina egna… Kan du ena dagen känna dig redo att erövra världen för att nästa känna dig ynklig? Känner du igen dig i ovanstående så rekommenderar jag dig att läsa:

Boken är skriven av Maggan Hägglund och Doris Dahlin.

Jag har haft den här boken rätt länge men inte läst den förräns idag. Idag när jag legat på soffan en stor del av dagen och känt mig febrig och eländig. Då äntligen läste jag boken. Från pärm till pärm. Ju mer jag läste  dessto mer kände jag; varför har jag inte läst den här tidigare?!

För mig var det som en enda: AHA!, JAAA – så är det!, På så vis!, Kan man göra så?, Tänk om jag vetat det tidigare, Vad bra… läsning. Boken är full av bra tips och råd men innehåller också ”akuttips”. Den kommer att ligga lättillgänglig i mitt hem ett bra tag framöver.

StarkSkör – ett ord att smaka på, öva på och lära sig leva med. Nu har jag ju äntligen fått manualen…

Var rädda om er i höstmörkret!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Boktips

  1. Tomtan skriver:

    Låter som en bra bok!

Lämna gärna en kommentar

