För att inte bli tokig(are)

Ligger på soffan och kan just inte något annat. Känner mig piggare men efter en liten stund uppe rinner all energi ur mig. Så för att inte bli helt tossig så började jag leka med bildinställningarna på telefonen. Tyckte att det blev rätt bra:

image

image

Lillfjanten blir alltid bra 🙂
Så jag testade med en annan bild

image

Den blev riktigt effektfull den också.
Sedan vet jag inte hur det gick till men jag lyckades fånga ett spöke på bild!!

image

Önskar er alla en trevlig helg!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till För att inte bli tokig(are)

  1. Tomtan skriver:

    Hoppas det vänder snart. Men vila och ta det lugnt!!!!
    Härliga bilder du lekt fram! KRAM

    • Laila skriver:

      Tack. Det går sakta åt rätt håll. Var nere i vävstugan en sväng idag. Hittade inte vad jag sökte så det blev lite röj istället. Slängde en hel del, la annat åt sidan för vidare fundering. Har massor av material till mattrasor – men jag väver just inte mattor…

Lämna gärna en kommentar

