Då får vi se…

Efter att ha muttrat över det dåliga garnet så bestämde jag mig för att försöka göra något åt det. Eftersom jag är osäker på vart jag köpt garnet, även om jag tror mig minnas, så bestämde jag mig för att gå direkt till källan.
Garnet kom från Marks & Katten. På deras hemsida fanns ett ”kontakta oss” formulär. Så nu får jag vänta och se vad som händer.

Att saker och ting inte alltid håller måttet kan hända överallt och man ska inte döma efter ett nystan. Däremot betyder den respons man får när man påtalar att något inte är bra oerhört mycket. Det gäller alla typer av varor och tjänster.
Bra bemötande och man fortsätter vara kund. Dåligt bemötande och jag bojkottar dem för tid och evighet.
Långsint? Jag?? Kan jag väl aldrig tro 😉 Jo, som konsument är jag helt klart det. Det kostar så lite att vara trevlig och man vinner så mycket på det.

På handarbetsfronten blev det lite mindless virkning. Tror jag har garn så det räcker till en väska. Virknål nr 5 och bara virka runt runt. Skön avkoppling. Har inget mönster utan kör på efter eget huvud så vem vet hur detta ska sluta…

Så mycket lär det däremot inte bli gjort idag. Jag vaknade med huvudet fullt av bomull och kände mig förkyld så in i. Envis som jag är gick jag till jobbet ändå… Dumt givetvis, men sån är jag ☺ Eftersom jag bara jobbar halvtid så går ju en dag så fort… Fort gick det iallafall att bli sämre. Och i morgon har jag en låååång arbetsdag. Vet faktiskt inte ens hur lång – det beror på hur lång tid det tar att besiktiga 233 balkonger. Säga vad man vill om mitt jobb men omväxlande är det. Och jag stortrivs 🙂 men att bli dålig nu var som ni förstår synnerligen dålig planering…

Vi hörs!

Postat med WordPress för Android

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Då får vi se…

  1. mallasalster skriver:

    Krya på dig!:)

  2. Tomtan skriver:

    Krya på dej!

Lämna gärna en kommentar

