Snabba bud!

Mindre än en timme efter att jag hört av mig till Marks & Katten kom följande:

Hej,
Det låter inte alls bra att garnet beter sig du beskriver, har du kontaktat butiken som du köpt garnet i? Om inte, så kontakta dem och ta med banderollen för där kan man avläsa produktions tid. Butiken kan kanske se vad det kan bero på, men de kan kanske tillhandhålla ett nytt nystan, och kontakta oss om det. Vi kan inte justera reklamationer direkt med konsument utan endast med våra återförsäljare.

Bästa hälsningar
NYA MARKS & KATTENS AB

Så nu får jag hitta en återförsäljare och se vad de har att säga. Fast jag kan då sannerligen inte klaga på responstiden från tillverkaren! Bra bemötande 🙂

Postat med WordPress för Android

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Snabba bud!

  1. mallasalster skriver:

    Gillar deras snabba och trevliga bemötande, inte att du måste leta upp en återförsäljare…

    • Laila skriver:

      Har full förståelse för att det måste gå via en återförsäljare. Har kollat och det visade sig finnas på nära håll. Med lite tur så nära som i stan där jag bor, den affären har ny ägare så jag får kolla om hon har M&K garn.

      • mallasalster skriver:

        Tur att det blev smidigt trots allt, trodde inte dom var så effektiva just nu, men det kanske har ordnat upp sig med nya ägare osv!:)

      • Laila skriver:

        Nya ägare som vill vinna tillbaka gamla kunder kanske. Det var mycket strul under förra året med leveranser och annat vad jag förstod där jag köpte nystat. De skulle inte beställa mer från M&K. Tydligen har de gjort ett nytt försök för de står med som återförsäljare nu iaf…

  2. Tomtan skriver:

    Kul med sabba svar!

Lämna gärna en kommentar

