Så kan det bli

När jag färgade garn i påsk så var den vilt spräckliga den härvan jag var minst nöjd med. Färgerna hade blandat sig lite mer och tätare än vad jag tänkt… Trots det är det den som kom först på stickorna och inte blev det strumpor av det heller

image

Det blir, förhoppningsvis, en sjal. En gladsjal 🙂

Så var det fredag igen, vart har ledigheten tagit vägen?! Nåja, jag har gjort mycket och även vilat mig vilket nog var viktigast men ändå… Fast nu är det helg och jag börjar inte jobba förräns på måndag så än kan jag njuta av att göra ingenting ☺

                             Ha det gott!

Postat med WordPress för Android

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Så kan det bli

  1. mallasalster skriver:

    Finfint!:)
    Tänk att ibland blir det oväntade bäst, tjusningen med det mesta här i livet!
    Ha en riktigt härlig slapphelg!❤

Lämna gärna en kommentar

