Världens snällaste tidningsbud

Eller vad tycker ni

image

Den här kladdkakan levererades idag. Plus lite go mat till mammas och min katt.
Ibland slinker hon förbi mitt jobb med nybakade muffins och annat gott till bl a mig och fastighetsskötaren. Japp, jag är bortskämd 🙂

Så, jag tycker att jag har världens snällaste tidningsbud o granne. Massor av 🌹

Postat med WordPress för Android

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Världens snällaste tidningsbud

  1. Tomtan skriver:

    Trevlig Valborg!

  2. GE MIG den brevbäraren TACK haha mmmm 🙂 Hoppas annars att du haft en solig helg, här blåser det som bara f.

    Om du gillar sommarhus inspiration kan du kolla in min nya post 🙂

    ha en kanonvecka

    LOVE Maria Inredning – it’s Swedish for decor

Lämna gärna en kommentar

