Å typiskt…

Äntligen kom solen och värmen och dessutom en relativt vindstilla dag. En dag att vara ute och njuta alltså.

Men vad händer då? Jo, jag fick gå från jobbet vid tolvtiden – har åkt på en dunderförkylning 😩
Hade lite känning i halsen på förmiddagen det var allt. Några timmar senare var jag utslagen med feber, snuva och en hals som känns som om jag svalt ett rivjärn…
Tur jag inte hade en student, eller flera, att uppvakta.

Och kanske, kanske att den här smörjan försvinner lika fort som den kom.
Jag lever på hoppet och önskar er alla en solig och skön helg 🙂

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Å typiskt…

  1. mallasalster skriver:

    Tack detsamma och krya på dig!😘

  2. Tomtan skriver:

    Krya på dej!!!!

Lämna gärna en kommentar

