Inte riktigt vad jag hade tänkt…

Ett av mina inköp på Klippansyllefabrik var en barnfilt i bomull som jag bara inte kunde motstå. Tänkte att den kunde vara skön att slänga över benen när man sitter i soffan och kurar. Någon tyckte annorlunda…

image

Yllemumsaren tyckte att en barnfilt måste ju bara vara till honom. Nu har han sussat gott där i mer än tre timmar 🙂

Nu när jag är åter från några dagar i södern känns ”Borta bra men hemma bäst” trots allt sant. Visst är det härligt att komma hemifrån några dagar och få nya intryck och göra något ”annat” än det gamla vanliga, men ändå…

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Inte riktigt vad jag hade tänkt…

  1. mallasalster skriver:

    Självklart var det hans filt!😘😘😘

  2. Tomtan skriver:

    Ser ut som en riktigt mysig filt 😀

    • Laila skriver:

      Det är det. Frågan är om jag får chans att mysa med den… Den var ockuperad hela eftermiddagen och kvällen igår 😊

Lämna gärna en kommentar

