Ytterligare FO

Nu har jag fått färdigt min sjal av restgarner och ”felköp”

image

Den blev riktigt bra och den lär bli varm och go att ha över ryggen i vinter 🙂

Fick även tummen ur att skölja upp och fota min gula halsduk som varit klar i flera månader…

image

Mattes linslus var bara tvungen att kolla vad jag höll på med. Han är förste kontrollant både under arbetetsgång och när arbetet är klart.

Här växlar vädret mellan strålande sommarväder och höstrusk – skönt att pyssla inne då. Varvar garderobsstädning med att sticka några varv. Och blogga lite 🙂

                           Ha det gott!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Ytterligare FO

  1. mallasalster skriver:

    Härligt när UFO blir FO!!!
    Även jag har hittat nga stycken UFO :n, kanske dags att ta tag i dom???;)

  2. Tomtan skriver:

    Snygga båda två!!!!!
    Lovar att jag ska bråka imåra…..

  3. Tomtan skriver:

    Trevlig helg!

Lämna gärna en kommentar

