Höst

Idag var jag till pappas grav, det var ett tag sedan sist så jag var lite fundersam på hur där skulle se ut… Jag hade inte behövt oroa mig. Kärleksörten är en pålitlig växt, lite väl växtvillig, så jag klippte bort en del. Så här såg de två ”plantorna” ut när jag kom dit

image

Färgen på dem var underbar så jag tog med hem av dem jag klippte bort.

På stickfronten har jag nu fått första sockan klar

image

Funderar du på att göra julklappsstrumpor så kan jag rekommendera dessa. Kul att sticka, bra skrivet mönster och passformen är toppen 🙂 Nu ska bara maken bli klar också.

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Höst

  1. Tomtan skriver:

    Måste plantera en kärleksört i Uggen!!!!

Lämna gärna en kommentar

