Att göra…

image

Varför göra saker och ting mer komplicerade än de behöver vara?

Hoppas ni haft en bra dag, här har vinterns första snö virvlat förbi.

Arbetsdagen började med ett bra och givande möte med några olika entreprenörer och slutade i frustration över vandalisering och företag som försöker bluffa. Lite ”upp som en sol och ner som en pannkaka”…

Tror jag ska tillbringa resten av dagen i soffan ihop med garn och istället för att förbanna mörkret ta och tända ett ljus och må gott.

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Att göra…

  1. mallasalster skriver:

    Bra inställning, här gör jag detsamma, myser med ljus och njuter av snön utanför!😊

  2. macilane skriver:

    Perfekt kom ihåg – precis så är det för mig – en åldrig pensionär.

    • Laila skriver:

      Med tanke på hur lååånga mina listor på jobbet är för att inte glömma viktiga saker (mitt minne är tyvärr inte bra en följd av fibromyalgin) så kändes den varianten som en bra ”efter jobbet” variant 😊

  3. Finns inga andra måsten – bästa mindfulnessen!

Lämna gärna en kommentar

