Slött

Var uppe hos mamma en sväng. Där såg det ut så här, ursäkta blänket i bilden, jag smygfotade 🙂

image

Trött katt som låg på favoritplatsen men någon spaningsverksamhet förekom inte. Det ser ut som han tittar ut men sanningen är att han sover med fönstret som stötta…

Inte var det piggare när jag kom hem heller

image

För här var min säng upptagen av nästa trötter.
Ja, nu kan jag inte skryta med att vara pigg heller. Tror jag är för gammal för att vara uppe till halvtvå på natten… Och då hade jag ändå en lugn mysbyxnyår hemma.
Bästa sortens firande för en sån som mig 🙂
Året började minst sagt grått och trist men när jag gick hem från mamma så kände jag mig ändå väldigt nöjd. Kände en glädje inför det nya året, det är en känsla jag hoppas sitter i länge.
Lite virkat har jag fått gjort idag också. Mina halvvantar är nästan färdiga och nya projekt ligger och lurar i bakgrunden redo att kasta sig fram när tillfälle ges 😄

Önskar er en skön helg och tack för titten!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

Lämna gärna en kommentar

