Till Malin :)

image

Något bättre bild på en väl använd sjal. Måste få den berömda tummen ur och väva väskorna som sitter i vävstolen så jag kan väva fler sjalar. Lagret är slut…

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Till Malin :)

  1. mallasalster skriver:

    Åh, tack snälla du för bilden!😘
    Den är ju jättefin!!!👌👌👌
    Får man fråga vad du tar för en? Vilka färger gör du dom i?

    • Laila skriver:

      Jag brukar köra grafitgrå botten och sedan variera inslagsfärgen. Då är det lätt att få den färg man vill ha samtidigt som jag kan väva flera i samma uppsättning. För dessa tar jag 550kr + frakt. Vill man ha annan bottenfärg så blir det dyrare (hur mycket beror på vad jag får för kostnad för garnet och om man beställer mer än en osv).

  2. Tomtan skriver:

    Har du vävt den?????? Underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lämna gärna en kommentar

