Vinter

Ute är det kallt, soligt, hög klarblå himmel och alldeles vindstilla. Vad mer kan en vinterälskare som jag önska sig?

image

Jag kan inte gå några längre turer, astman är inte lika övertygad om vädrets förträfflighet, men vad gör det. Jag har turen att ha bra prommenadstråk utanför husknuten 🙂
En annan sak som gör att jag älskar det här vädret är att min kropp mår bra i kylan = ingen värk. Njuter i fulla drag av varje värkfri dag jag får.

Hoppas ni har en skön söndag vart än ni är!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vinter

  1. aspergerblues skriver:

    Ja det är fina dagar vi haft. Tyvärr för kallt för mig. Skönt att du slipper värk.

  2. mallasalster skriver:

    Härligt! 👌👌👌

  3. macilane skriver:

    Jag har också astma och håller mig inne om temp är så hög som nu / har legat under -12 i flera dar, usch. Det är tredje natten i rad med 18-20 minusgrader …

    • Laila skriver:

      Jag kan inte vara inne, blir tokig och måste ut, men det gäller att anpassa takt och sträcka efter kylan. Inte kul när det tar tvärstopp i luftrören och man bara är halvvägs…

  4. Tomtan skriver:

    Vinter är underbart!!!!

Lämna gärna en kommentar

