Olof Röhlander

Fick mail från facket härom dagen med möjlighet att gå och lyssna på ovan nämnda Olof. Namnet var bekant men ändå inte. Så jag googlade, givetvis 😉
Det ledde mig till information om denne fd bordtennisspelare som sadlat om till mentalcoach. Jaha tänkte jag och undrade lite vad det var för en tjomme… På hans hemsida kunde man läsa gamla ”veckans peptalk”, vilket jag gjorde. Delar med mig av dessa två…

Veckans Peptalk – Duglighetsmani

Veckans Peptalk – Det går bra nu

Och ja, jag har anmält mig till hans föredrag som bär samma namn som hans senaste bok: Konsten att njuta av livet – och ändå få saker gjorda.

Hoppas ni har en skön onsdag, nu har halva veckan redan gått! Och tänk, nästa vecka är det redan februari…

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Olof Röhlander

  1. Kan vara värt att ge en chans, om du somnar så var det väl inget bra, men det kan du inte veta innan du tar del 🙂

    • Laila skriver:

      Har via facket varit och lyssnat på både Baben Larson och Anders Lundin och gått därifrån med flera Aha-upplevelser så jag hoppas på det samma här 😊

  2. Tomtan skriver:

    Låter intressant!

Lämna gärna en kommentar

