Liten stickning

I helgen har jag inte gjort många knop, en stressig arbetsvecka tog ut sin rätt…
Fast helt kunde jag inte låta stickorna vila 🙂 På söndagen stickade jag en lång i-cord som jag sedan krånglade på sladden och sedan stickade jag lite till. Blev inte så illa.

image

Och framförallt uppnåddes målet med mindre trassel! Nu går de ju att använda den utan att bli knasig över sladdtrassel hela tiden…
Hoppas ni har fått en bra start på veckan!

                                Allt gott!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Liten stickning

  1. ensam tjej skriver:

    Smart alltså. Ska testa göra det❤💝😍

    • Laila skriver:

      Man kan göra på massor av olika sätt. Ett som jag funderade på var att använda sådana pärlor som man har till pärlplattor. Då får man klippa upp dem först och sedan trä dem om sladden. Eftersom jag hade garn men inte pärlor hemma så blev det den stickade varianten 😊
      Lycka till med ditt projekt 😙

  2. mallasalster skriver:

    Jättesnyggt och praktiskt, själv virkade jag runt mina sladdar, i-cord är grekiska för mig!😉
    Min vecka började jättebra, var till min andra sjukgymnast, hon som jag tränar Basal Kroppskännedom med, vi pratade länge och nu händer det grejor framöver, bla ska jag få gå på vattengymnastik!😊

  3. Tomtan skriver:

    HAr funderat på det men har inte kommit till skott…… Som med så mycket annat…… Snygg!

  4. lma7 skriver:

    Snyggt ‘sladdfodral’! ❤

Lämna gärna en kommentar

