Rörigt

Efter en längre tid med alldeles för mycket att göra som stressat mig sa kroppen tillslut ifrån. Jag ignorerade den som vanligt ett tag innan jag faktiskt insåg i söndags att jag betedde mig som en jubelidiot mot mig själv… Så den här veckan är jag hemma och försöker återfinna balansen i tillvaron. Det blir en del bloggläsande och som ni säkert märkt själva kan den ena bloggen leda en vidare till nästa och nästa och… Rena wikiwalken.
På detta sätt kom jag i kontakt med ”Bullet journaling” och jag tror det kunde vara något för mig. Är du intresserad kan du läsa mer här
När jag läste mer om ämnet och letade sidor på svenska om det så hamnade jag hos Gröna drömmar vars senaste inlägg
verkligen var en nyttig påminnelse i min något kaotiska ”jag måste” tillvaro. Rekommenderas varmt!
Man kan också läsa mer om Bujo hos Medea. Där finns en hel del annat smått och gott också. Hon bor delvis i Frankrike vilket ger nya vyer för en annan 🙂

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Rörigt

  1. mallasalster skriver:

    Värsta poppisgrejen, ”alla” gör sådana, har totalt exploderat på Instagram! 😉
    Jag har inte riktigt fattat grejen, men sen har jag ju iofs inte engagerat mig heller!
    Bra att du lyssnar på kroppen och jag önskar dig nga lugna och sköna dagar och att du piggar på dig snart igen! ❤❤❤

    • Laila skriver:

      Jag tillhör dem som skriver ”att göra listor”,”kom i håg listor”, borde göra ”att handla listor” och ibland så känns det som att jag har listor högt och lågt. Om jag bara hittade dem… Så jag tror jag ska ge det ett försök. Vem vet jag kanske t o m kan få ordning på veckoplanering av maten 😉

  2. Tomtan skriver:

    Ta hand om dig! ❤ ❤ ❤

Lämna gärna en kommentar

