Nu har jag bestämt mig

Jag repar upp mina monkeysocks. Känner mig inte nöjd med dem och de sitter inte bra. Däremot var de roliga att sticka så jag tänker ge mönstret en ny chans men i ett annat garn. Och med lite lägre skaft.
Nej, de gula garnet ska nog få bli ett par sådana här istället

image

Sockarna kommer från senaste numret av knitty, du hittar mönstret till dem här
Vill du kolla in de övriga mönstren, artiklar med mera så surfar du in på http://www.knitty.com

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nu har jag bestämt mig

  1. Tycker dom är fina, fastän jag gillar svart och grått och vitt bättre än gult.
    Beundrar alla som stickar och virkar. Som har tålamodet och som kan.

  2. Tomtan skriver:

    Så fina!!!!! Men är man inte nöjd så är man inte och då kommer de bara att bli liggande….

Lämna gärna en kommentar

