Skönt

Igår var jag ute till köpcentrat för att göra några ärenden. Jag fick sällskap av H och vi åt lunch där ute, pratade och hade en trevlig stund tillsammans och jag kände hur livsandarna återvände. Turen ut var samtidigt ett test för att se hur jag faktiskt mådde, det är en sak att vara hemma och en annan att befinna sig i en livlig miljö…
Det gick förvånansvärt bra 🙂

Så idag tog jag mig till jobbet några timmar. Fick gjort lite telefonerande och lite pappersjobb. Kändes skönt att få det gjort. Fredagar brukar vara lugna dagar så det kändes som en lämplig dag att börja jobba igen. Har dock lovat mig själv att om det blir för mycket på måndag så ska jag ringa vårdcentralen på tisdagmorgon.

Ute skiner solen och fåglarna kvittrar glada vårdrillar. Härligt att njuta av och en fin start på helgen :mrgreen:

image

Trevlig helg och var rädda om er vänner!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Skönt

  1. mallasalster skriver:

    Detsamma till dig! 😊

  2. Tomtan skriver:

    Hoppas du haft en härlig helg. Det har jag!!!

    • Laila skriver:

      Den har varit upp och ner. Bokstavligt talat – en ommöblering krävde en del ner på golvet och upp igen övningar. Så det blev en del gymnastiska övningar 😀 Samt ytterligare en påminelse om att jag inte är tjugo längre. Uff…

Lämna gärna en kommentar

