Tänkte ta det lugnt…

Dagen började halvnio med en lättare frukost och efter den vek jag tvätt och fick undan den innan jag satte mig ner och stickade färdigt en strumpa. Sedan har jag varit på vinden och nere i min lokal (i källaren på grannhuset) efter grejer. Jag har tvättat en maskin med lakan som sedan hamnade i tumlarn, tvättat en maskin med handdukar och hängt in i torkskåpet, skickat tillbaka den gamla routern och när jag ändå var i affären så handlade jag lite till oss och lite till mamma, upp till henne med grejer och pausa, innan jag gick därifrån var jag upp till hennes vind och hämtade en hobbykniv. Hem och fixa middag och få i mig den, hann vila en stund innan jag var nere i källaren och vek ihop lakan och handdukar för att sedan kånka upp dem (önskar verkligen vi hade hiss). Dessemellan har jag varit lite hjälpreda åt han jag delar lägenhet med som har hållit på med kabeldragning mm…
Nu har jag ont och är trött. Och än är inte dagen över…

Undrar var lugnet tog vägen? Kanske kommer imorgon 🙂

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tänkte ta det lugnt…

  1. mallasalster skriver:

    Oj…så var det med det!
    Hoppas morgondagen blir lugnare!😉

Lämna gärna en kommentar

