Tack!

Ville bara titta in och tacka för alla ”Krya på mig” hälsningar och förfrågningar om hur det går med mig.

image

Jag var hos doktorn hela fredagen och de satte en klantyl eller vad det nu hette i mitt ena framben och sen somnade jag. När jag vaknade hade de rakat bort pälsen på en del av min mage. Oförskämt. Tydligen hade de lyssnat på mina njurar med nåt ultraljud.  När vi skulle åka hem var jag fortfarande lite småtrött men jag hörde hur de pratade om att jag måste banta. Det lät inget bra. Dessutom skulle jag röra mer på mig, vilket lät något trevligare.
Under några dagar mådde jag inget vidare alls. Ville bara sova. Åt bara min medicin på morgonen. Äta och dricka hade jag ingen lust med alls. Då kom den där människan som hade kört mig till doktorn och hotade mig! Hon hotade med att se till att jag fick i mig vätska med en pipett om hon var tvungen… Tyckte inte det lät bra alls så när hon gav mig blötmat så tänkte jag att det var bäst att äta.

Jag är fortfarande inte särskilt intresserad av att äta men när den där människan kommer upp till mig och matte så äter jag. Tror det är lugnast så för vem vet vad hon får för sig annars…

Mjau från Buster Puster

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tack!

  1. mallasalster skriver:

    ❤❤❤❤❤❤
    Bäst att göra som den dära människan säger…😉😉😉

  2. lma7 skriver:

    Nu blir det säkert bra. 🙂

  3. Tomtan skriver:

    ❤ ❤ ❤

Lämna gärna en kommentar

