Underbar dag!

Efter jobbet idag gav jag mig iväg på en tur.
Klarblå himmel, solsken och cirka 15 grader varmt. Underbart.
Ut på landet begav jag mig mot en garnbod – vad annars 🙂
Inte blev det några kort tagna, jag var upptagen med att klappa garn och bara njuta av friden på landet. Givetvis fick en del garn följa med hem…

image

Jag kan varmt rekommendera en titt in på Massor av garns hemsida om man nu inte befinner sig i närheten av Nossebro för då tar man givetvis och svänger förbi Kyrkås :mrgreen: Det kan också vara käckt att kolla in bloggen där det dyker upp garnnyheter och annat kul.
Nu ska jag sätta mig i soffan och sticka och njuta av den goa känslan som är kvar i kroppen efter denna härliga dag.
Om jag nu inte följer soffkompisens exempel…

image

Och låter John Blund ta överhanden 😄

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Underbar dag!

  1. Tomtan skriver:

    Underbart!!!!!

Lämna gärna en kommentar

