Endast Laila är vaken…

Hopplöst. Trött o seg hela dagen. Somnar gott när jag lagt huvudet på kudden.
Vaknar vid halvtre snåret av att hjärnan går på högvarv och kreativiteten nästan sprutar ur öronen på mig… Försöker desperat hitta pausknappen. Den verkar vara trasig.

Vid tre ger jag upp, inser att jag nu är mer vaken än jag känt mig på hela dagen. Typiskt.
Nu en timme senare verkar John Blund fortfarande inte ha tid att komma förbi. Hjärnan har iallafall lugnat ner sig.

Den ende som gillar läget är lillfjanten som sussar gott bredvid mig i soffan. Han fick ju komma in i ruuuumeeeet en sväng till och kunde sova lite mer soffan 🙂

Tur i oturen att jag inte ska upp och jobba om några timmar utan är ledig ☺

Hoppas ni har sovit gott och känner er pigga och utvilade denna onsdag.

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Endast Laila är vaken…

  1. Fru Olsson skriver:

    Jag somnade gott på ett piller… men vaknar tidigt så här års när det är ljust. Skönt att du är ledig efter en sådan natt, och kanske kan njuta av sol. 🐻

    • Laila skriver:

      Solrackarn gick i moln lagom till jag kom till bästa vännen och den planerade altan stickningen. Typiskt Vänersborg 😉 Fast vi fick många trevliga timmar 😊

  2. lma7 skriver:

    Sover man dåligt en natt brukar det gå bättre nästa natt, det är min erfarenhet av sovandet. 🙂 För mig som är pensionär har det inte lika stor betydelse numera fast det inte är så bra en natt med sömnen. Ha det bra!

Lämna gärna en kommentar

