Ingenting

Det är vad som hänt sedan sist.
Ja, ingenting kreativt som går att visa upp och inte har det hänt så mycket konstruktivt här heller för den delen.
Jag väntar.
Väntar på att lusten att göra saker ska komma åter. Väntar på att orken åter ska hitta hit. Väntar på att hjärnan ska börja fungera igen – den här helgen har det ploppat så många konstiga ord ur min mun att det det bara går att skratta åt eländet…
Fast jag väntar även på att mitt nya köksbord med stolar ska komma under veckan. Har äntligen hittat ett bord med 80 bredd. Min lägenhet är byggd i början av 60-talet och har en matplats som definitivt inte är byggd för dagens kolosser till matbord…
Medan jag väntar och vilar har jag iallafall fint sällskap

image

Han väntar han också tror jag.
Hoppas ni haft en skön helg och nästa vecka blir en kort arbetsvecka – jag gör bara två dagar 😊

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Ingenting

  1. mallasalster skriver:

    Var tusan har inspirationen tagit vägen???
    Hoppas det nya köksbordet blir bra!

  2. Tomtan skriver:

    Det är dåligt med inspiration här åxå…….

  3. Kristallina skriver:

    Bästa sällskapet som finns! 😀 Tack för ditt besök hos mig!

  4. Ibland ska man bara vänta och göra inget – efter det börjar saker och ting rulla på så där smått av sig själva 🙂

Lämna gärna en kommentar

