The new look

På några bloggar jag läser så läggs det ibland upp bild efter frissabesöket, med härliga lockar och kanske lite slingor. Det var många år sedan mitt hår var vad jag kallar långt. Lockar i det är det inte många minuter heller. Så jag tänkte dela med mig av före och efter bilder istället. För det finns ett tydligt före

image

Och efter

image

Bilderna är som de är tagna i badrumsspegeln…
Så här ser jag ut utan mobiltryne 😀

image

På tal om tryne så var det en som trynade gott när jag skulle gå hemifrån idag

image

Han undrade vad jag störde honom om men somnade snart om igen. Mattes going 😘
                         Ha det gott!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till The new look

  1. mallasalster skriver:

    Snyggt!!!👌👌👌👌

    • Laila skriver:

      Det bidde viss attityd förändring på nåt vis. En kompis kommenterade det med att innan såg jag så mjuk och snäll ut och nu såg jag skit tuff ut 😎

  2. Häftigt att våga låta klippa så mycket! Fint!

Lämna gärna en kommentar

