Argh!!

Nu har min granne spelat Galenskaparna och Aftershaves ”Man ska ha husvagn” om och om och om igen sedan i lördags!

Önskar verkligen jag hade en husvagn att fly till…

Nu har nedräkningen till semestern börjat på allvar. I morgon är jag ledig och sedan är det torsdag och fredag kvar att jobba 😊

Sedan blir det till att jobba hemma. Det kommer att bli skåpsdemolering – får väl ta ut mina frustrationer då 😉

En fördel är iallafall att rökaren under mig verkar vara bortrest så att jag faktiskt kan sitta och koppla av på balkongen…

Ibland drömmer jag om att flytta. Ett litet hus på landet där det är lugnt och skönt.
Fast egentligen bor vi bra, lite trångt men bra, nära till det mesta. Och grannen spelar inte sent på nätterna och ingen granne runt mig har fyllefester eller stör när man vill sova. Med undantag för Trutarna då, de kör i gång och skriar klockan fyra på morgonen…

Puh, nu när jag fått pyst av mig lite så känns det bättre – och musiken har tystnat den med ☺

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Argh!!

  1. Inte nog med att du får en att le lite här, men antar att skrattet skulle fastna i halsen om det där höll på länge och störde MIG 🙂
    Lördagskram!

Lämna gärna en kommentar

