Ännu en

Idag fick jag rycka ut till mamma som inte mådde bra. Det visade sig att största problemet var avsaknad av nattsömn. Satt uppe hos henne tills hon mådde bättre. Under tiden fick jag stickat färdig en socka

image

Ett par Pinky ska det bli är det tänkt. Lättstickat och blir snyggt, en favorit. En annan favorit passade på att mysa på favoritplatsen medans jag stickade

image

Kan inte påstå att jag tycker det ser bekvämt ut…
Nu sitter jag hemma i soffan och tänkte börja med sockmaken men det kom något lurvigt emellan…

image

                          Ha det gott!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Ännu en

  1. mallasalster skriver:

    Skönt för din mamma att få sällskap av dig och att du bor så nära. ❤
    Finfin socka, himla bra sällskapsstickning!

  2. lma7 skriver:

    Fin socka och fina kissemissar. 🙂 ❤

  3. Jag är inne i en period där jag tenderar till att sticka om mönster jag redan gjort en gång. Pinky hade jag helt glömt bort, men jag tror bannemej jag ska göra ett par långskaftade. Jäkligt snygga!

Lämna gärna en kommentar

