Rensar

För några årsedan sålde jag Tupperware och träffade massor av härliga människor. Tillslut protesterade dock min rygg så högljutt mot bärandet, upp och ner plockandet och själva demoandet att jag slutade. Efter det har mycket av demo exen legat i sina väskor och väntat på bättre tider. Nu har jag då tagit mig samman och plockat upp och fotograferat det mesta och kommer att lägga upp det på min bloppissida inom kort. Är du intresserad av något så hör av dig till mig på: weaver74snabelagmailpunktcom

Observera att samtliga föremål har plockats med och vissa andvänts under demona så de är inte ”som nya” men välaktade – repiga och fula plastföremål säljer inte…

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

Lämna gärna en kommentar

