Tupperware

Tacosnurra med lock. Går givetvis att använda till alltmöjligt.  50kr

Skål, 7.4dl, med tätslutande lock. Utsidan är ljusarebrun och med ”liv i” ytan – svår fotat… 50kr

Riskokare för micron 50kr

Lila termos, 1L Obs! Glasinsats. 100kr

Rektangulär tårtbox. 100kr

För samtliga föremål gäller följande; detta är demo ex och har således varit med på olika demonstrationer och vissa av dem har även andvänts för praktisk förevisning. Dock är samtliga i bra skick och välaktade.

Porto tillkommer. Vid intresse kontakta mig på: weaver74snabelagmailpunktcom

Jag har följande föremål kvar att fotografera och lägga ut; en stycken brödbox med skärbräda, en stycken eleganceskål, 4.6L – samma förg som brödfatet samt en stycken ”hissa upp” med gaffel – toppenbra till alla möjliga typer av inläggningar.

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tupperware

  1. mallasalster skriver:

    Hej!
    Du har ingen sån där somman kan riva morötter, mandel i?
    Med vev som man kan byta stl på ”rivjärnet”.

    • Laila skriver:

      Menar du den som ser ut som en båt typ? Morötter vet jag inte om det går att riva på den jag tänker på men mandel, hårdost och choklad vet jag går. Det man river hamnar i en burk som man kan sätta lock på. Har en sån men minns inte om jag har mer än en grovlek på rivjärnet. Kollar upp det.

Lämna gärna en kommentar

