Tänk vad omtanke gör

Jag mår inte bra, därav gårdagens inlägg. På eftermiddagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på förmiddagen, jag kan inte hålla rätt på två aviga och två räta när jag stickar om jag inte mummlar för mig själv att 2rm och 2am, jag bröt ihop häromdagen vid frågan om jag kom ihåg att köpa grädde… Nej, jag mår inget vidare alls och vårdcentralen är omöjlig att få tag i.

Idag var första dagen på jobbet efter semester och det här mötte mig först i yttrerumnet

Jag blev alldeles rörd. Sedan steg jag in på mitt kontor och då började jag nästan grina

Så fint och med ett ”Välkommen tillbaka” kort. Allt fixat av rara Maria som sett till att jag verkligen fått ledigt i sommar genom att ha haft jourtelefonen. Det värmde så gott och jag kände att jag orkar några dagar till…

Annars började själva arbetsdagen med en operation. Jag fick inte igång datorn – den var stendöd. Turligt nog hade han jag delar lägenhet med ett nätaggregat ”över”. Så jag opererade ut det gamla och in med det andraSå här ligger döingen nu och jag har en fungerande dator igen. Skönt, är rätt beroende av den på jobbet…

Hoppas ni har det gott vart än ni är!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tänk vad omtanke gör

  1. Fru Olsson skriver:

    Förstår att du blev rörd. Det var verkligen fint gjort. Hoppas du snart är på banan igen. Kanske allt röj som tar på krafterna. 🐻

  2. mallasalster skriver:

    Omtanke är så fint, det behövs inte ngt storstilat utan det är det där lilla som gör att det gör en varm i magen och hjärtat.❤
    Härliga arbetskamrater du har och dom tycker nog detsamma om dig!
    Jag hoppas att du får hjälp och att det vänder snart… ❤ ❤
    Kram på dig!

  3. Tomtan skriver:

    KRAM!!!!! ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

  4. lma7 skriver:

    Stor varm kram från mig också! ❤

  5. Verkligen fint att bli välkomnad av kolleger – hoppas du har ett stort stöd i dem på alla sätt.
    Styrkekramar till dig!

Lämna gärna en kommentar

