Fick inte gjort ens det…

                             Trevlig helg!

Om Laila

En garnberoende kattägare
Det här inlägget postades i garn. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fick inte gjort ens det…

  1. mallasalster skriver:

    Ha, ha, du är inte ensam…tycker det är förbaskat skönt att inte ha ngt att bräka med!😊👍
    Men det är helt otroligt egentligen att när man får frågan vad man har gjort el vad man ska göra och svarar ”ingenting”, då tar samtalsämnet slut och det blir tyst…😉😉😉
    Ha en finfin helg du oxå!

  2. Mrs Olsson skriver:

    Ungefär som när jag berättade att jag ägnat min semester åt tio dagars fasta… 😀
    Jag som inte gillar att resa, har aldrig förstått mig på att semester är liktydigt med att åka någonstans. Inte att ta det lugnt och koppla av, utan packa på med nya intryck.

Lämna gärna en kommentar

